پشتیبانی شبکه

پس از نصب و راه اندازی شبکه ی یک سازمان، مهم ترین موضوع نگهداری، تعمیر و رفع مشکلات شبکه است که اصطلاحا به مجموعه ی این خدمات پشتیبانی شبکه میگویند. پشتیبانی شبکه به روش های مختلفی انجام میشود: یک سازمان میتواند یک نیروی متخصص برای انحام این مهم استخدام نماید و امور مربوط به این بخش را به وی محول نماید. یکی از مشکلاتی که در این حالت ممکن است پیش بیاید این است که نمیتوان همه ی اطلاعات، اسناد و مدارک سازمان را در اختیار یک نفر قرار داد زیرا این امر به شدت امنیت سازمان را به مخاطره می اندازد. تجربه نشان میدهد که راهکار دوم بسیار بهتر از راهکار اول پاسخ گوی نیازهای سازمان میباشد و آن انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه با شرکت های معتبر و متخصص از لحاظ دانش فنی میباشد.

خدمات پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه

شرکت کیمیا شبکه با تکیه برتجربه ی مدیران و تخصص کارمندان خود میتواند شما را در این مهم یاری نماید. شرکت ما برای انجام خدمات پشتیبانی بصورت حرفه ای و دقیق  مراحل زیر را انجام میدهد:

۱- بررسی های اولیه 

این بررسی های شامل خدمات زیر میباشند:

  • بررسی شبکه ی موجود از نظر نوع ارتباط، تعداد سرورها و کلاینت ها و سایر تجهیزات و ثبت مشخصات آنها
  • بررسی سرویس های موجود روی سرورها
  • تهیه ی نقشه از وضعیت موجود
  • بررسی سایست های سازمانی

۲- اصلاحات

اکنون ما میتوانیم نیازهای سازمان شما را استخراج و به شما اعلام میکنیم. پس از آن اصلاحات زیر در صورت نیاز انجام میشوند:

  • رفع مشکلات شبکه و تجهیزات
  • چینش صحیح سرورها و سیستم عامل های مجازی
  • اصلاحات مربوط به فایل سرور و نحوه ی دسترسی کاربران
  • اصلاح سیاست های موجود و درج موارد جدید

۳-اقدامات پشتیبانی شبکه

پس ازانجام موارد ذکر شده اقدامات پشتیبانی بصورت  ذیل انجام میگردد:

  • نصب و راه اندازی نرم افزارهای مورد نیاز برای مدیریت پشتیبانی شبکه از کلیه ی قسمت های شبکه
  • نصب و راه اندازی آنتی ویروس های تحت شبکه
  • اتخاذ سیاست های لازمه در ارتباط با کلاینت ها

بررسی و اصلاح وضعیت موجود برای یکبار کافی نبوده بنابراین سازمان برای ایمن و پایدارسازی شبکه ی خود نیاز به بررسی و پشتیبانی مستمر دارد. در راستای تکمیل پروسه ی پشتیبانی موارد زیر انجام میشود:

  • اعزام کارشناس بصورت دوره ای به منظور رفع مشکلات شبکه و نیازهای مشتری
  • اعزام تیم کارشناسی در صورت بروز مشکل فنی و حضور در محل  تا زمان رفع مشکل فنی
  • پشتیبانی تلفنی و از راه دور

در انتها لازم به ذکر است که خرابکاران همیشه از راه حل های جدید برای ضربه زدن به شما استفاده میکنند بنابراین نیاز به بروزرسانی و پایداری حائز اهمیت است.

تماس با ما

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *