امکانات سیستم تلفن ویپ

 از جمله امکاناتی که نصب و راه‌اندازی سیستم تلفنی ویپ برای موسسات  و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد  عبارت است از :

قابلیت فعال‌سازی سیستم تلفن گویا برای مشتریان – دریافت و ارسال فکس – قابلیت فعال‌سازی صف انتظار برای مشتریان -ارتباط رایگان بین دفاتر – توانایی ضبط مکالمات ورودی و خروجی – امکان تهیه گزارش ریز مکالمات پرسنل –  تنظیم ساعات کاری جهت اطلاع به مشتریان – کاهش هزینه‌های ماهیانه تلفن و…..

۱- راه‌اندازی تلفن گویا چه مزیت‌هایی را برای یک شرکت و یا سازمان به دنبال خواهد داشت:

 ۱-۱ – معرفی سازمان

با تلفن گویا می‌توان اولین تصویری که در ذهن مشتری ما شکل می‌گیرد را به صورتی وزین و مناسب و بر اساس توانمندی‌ها و ارزش‌های سازمان رقم زد. در این صورت مشتری با صرفه‌جویی در زمان خود و پرسنل سازمان بخش موردنظر خود را برای ارتباط انتخاب نماید.

 ۱-۲- بازخورد مشتریان

در بسیاری مواقع مشتریان به دلایلی؛ علاقه‌مند به طرح گلایه‌ها یا انتقادات خود به صورت مستقیم با پرسنل سازمان نیستند تلفن گویا با بخش انتقادات و پیشنهادات فرصتی را فراهم می‌کند تا مشتری مسایل یا مشکلاتی که از طریق بدنه سازمان قابل انتقال نیستند را به طور مستقیم با مدیران در میان بگذارد.

 ۱-۳- صرفه‌جویی در منابع، افزایش بهره‌وری

حتی می‌توان قدم را از این هم فراتر نهاد و با تولید برنامه‌های کاربردی و مکانیزه‌سازی فرایندهای سازمانی برخی از خدمات یا سرویس‌هایی که توسط پرسنل به مشتریان داده می‌شود را در همین تلفن گویا گنجاند.  مثلا فرض کنید بعد از طرح یک درخواست توسط مشتری به واحد فروش یا پشتیبانی و ارائه کد رهگیری به مشتری، فرایند پیگیری و نتیجه درخواست را در همین منوی تلفنی قرار دهیم و مشتری با وارد نمودن کد مربوطه در جریان وضعیت در خواست خود قرار بگیرد و سیستم تلفنی به صورت خودکار اقدامات بعدی که باید توسط مشتری صورت گیرد را اطلاع‌رسانی نماید.

۲ – استفاده از قابلیت ارسال و دریافت فکس با فناوری voip  چه مزیت‌هایی را برای یک شرکت یا سازمان به دنبال خواهد داشت :

این امکان فراهم شده تا بدون نیاز به کاغذهای مصرفی مربوط به دریافت فکس، امکان ذخیره‌سازی در فضایی از حافظه مانند هارد دیسک و یا حافظه‌های جانبی فراهم شود. این شیوه باعث می‌شود که از هدر رفتن منابع زیادی از سازمان جلوگیری شود . با استفاده از فناوری ویپ هر کاربر می‌تواند فکس‌های دریافتی خود را به صورت سند الکترونیکی ذخیره نماید یا در ایمیل خود مشاهده نماید و یا هر فایل الکترونیکی (تصویر، متن یا PDF) را به عنوان فکس ارسالی به تعداد بالا برای سازمان‌ها در مدت زمان بسیار کوتاه ارسال نماید که این امر باعث صرفه‌جویی در زمان می‌شود .

۳- قابلیت فعال سازی صف انتظار برای مشتریان چه مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت:

این ویژگی تماس های برقراری را در صورت اشغال بودن مقصد مورد نظر تا هنگام آزاد شدن آنها حفظ می نماید و در صورت برقراری تماس های بعدی این تماس ها به ترتیب در این صفوف قرار داده می شوند . در این حالت امکان تعریف کاربران با اولویت بیشتر نیز وجود دارد که از آن مثلا برای اولویت دادن مشتریان مهمتر میتوان استفاده نمود.

۴- ارتباط رایگان بین دفاتر شما

با استفاده از ویپ، دفاتر شما در هر نقطه از کشور یا حتی دنیا باشند، یک داخلی به آنها تخصیص یافته و برقرای تماس تلفنی با آنها تنها یک تماس درون سازمانی محسوب میشوند که هزینه آن صفر است.

۵ – تهیه گزارشات بدون هزینه در سیستم تلفن ویپ چه مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت:

در روش‌های قبلی برای تهیه هر گزارش از عملکرد واحد فروش و یا خدمات پس از فروش و پشتیبانی، و بخش‌های دیگر علاوه بر هزینه‌های زیاد صرف شده، بعضاً گزارشات مورد نظر استخراج نمی‌شد در حالیکه چون در ویپ بستر و مبنای اصلی نرم افزار است (برخلاف سانترال که مبنای سخت‌افزاری داشت)، اخذ گزارشات از نرم‌افزار کاری بس ساده خواهد بود.

۶- کاربرد ضبط مکالمات در سیستم تلفن ویپ  چه مزیت هایی را به دنبال خواهد داشت:

همان‌طور که می‌دانید، یکی از بهترین مزایای سیستم تلفن ویپ قابلیت ضبط مکالمه می‌باشد، مکالمات ضبط شده در سیستم تلفنی می‌توانند در کسب‌وکار شما مفید واقع شوند. در اینجا چند مورد قابل ذکر است که هر یک می‌تواند برای سازمان شما مفید واقع باشد:

۶-۲ – ارزیابی عملکرد کارمندان در برخورد با مشتری و مشتری‌مداری

۶-۳ – رفع اختلاف‌ نظر در نقل قول بین کارمند و مشتری

۶-۴ – ایجاد رویکردی عمیق‌تر از مشتری و دسته‌بندی مشتریان

 

 ۷- کاربرد کنفراس صوتی در سیستم تلفنی ویپ  چه مزیت هایی را برای یک موسسه یا شرکت   به دنبال خواهد داشت:

این ویژگی محیط کنفرانسی را برای دو یا چند کاربر فراهم می نماید جهت مشاوره تلفنی و یا نظرسنجی تلفنی که کاربران دیگر نیز قادر به پیوستن به آن هستند که برای ورود کاربران می‌توان رمز ورود نیز در نظر گرفت .

 ۸- کاهش هزینه‌های تلفن

با استفاده از سیستم تلفن ویپ می‌توان مکالمات بین شهری و بین‌المللی را از طریق خطوط داده مانند اینترنت و یا شبکه‌های WAN بین شعب یک سازمان انجام داد و صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه‌های تلفن انجام داد.

– در ویپ هزینه‌ی ارتباط راه دور و نزدیک برابر است این امر باعث می‌شود که امروزه بیشتر ارتباطات راه دور توسط این تکنولوژی انجام گیرد.

**********

شما مشتری گرامی با نصب و راه اندازی سیستم تلفنی تحت شبکه ویپ  در شرکت یا سازمان خود می‌توانید از قابلیت‌ها و مزایای آن، جهت بهبود راندمان کاری خود و پرسنل  بهرمند شوید .

شرکت کیمیا شبکه افتخار دارد راهکارهای مربوط به سیستم تلفنی ویپ  را در اختیار مشتریان گرامی قرار داده و با تجربه بسیاری که  در این حوزه دارد مشاوره های لازم را جهت بهره مندی بهتر از این امکان بی نظیر به مشتریان خود ارائه نماید.

جهت اطلاع از شرایط فروش ، نصب و راه اندازی سیستم تلفنی ویپ برای شرکت یا سازمان خود با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید .