ارتباط voip

ارتباط voip با CRM

ارتباط voip

ارتباط voip با CRM

ارتباط voip  با crm خیلی اوقات سازمان ها و شرکت نرم افزارهای ارتباط با مشتری و یا اتوماسیون اداری از پیش خریداری شده و یا توسعه داده شده ای را دارند.

یکی از مهمترین نیازها جهت یکپارچه سازی فرایند مدیریتی ارتباط با مشتریان برقراری ارتباط بین نرم افزارهای محتلف ارتباطی می‌باشد به نحوی که مشتری از هر راهکار ارتباطی که با سازمان متصل شد اطلاعات و سوابق ارتباطی مشتری در دسترس کارشناسان فروش باشد.

 ارتباط سانترال با crm

در گذشته و با وجود سانترال های سنتی این ارتباط بین نرم افزار ارتباط با مشتری و دستگاه سانترال یا با واسطه دستگاه Caller ID متصل به کامپیوتر صورت می پذیرفت و یا از طریق کارت های Diologic که به صورت موازی با کارت های شهری سانترال پاناسونیک قرار می گرفت.

در سری تحت شبکه پاناسونیک این ارتباط از طریق کارت روی مرکزتلفن انجام می پذیرد که اطلاعات مربوط به تماس را به سمت نرم افزار ارتباط با مشتری ارسال می نماید.

 ارتباط استریسک با crm

مرکزتلفن تحت شبکه و قدرتمند استریسک از طریق یک ماژول نرم افزاری که بر اساس crm مقابل نوشته می شود، قابلیت ارتباط با نرم افزارهای ارتباط با مشتری را به صورت یکپارچه فراهم می کند.

بر این اساس استریسک یا نرم افزارهایی که از استریسک در هسته تلفنی خود بهره می برند مانند الستیکس اطلاعات تماس ورودی را در لحظه برقراری تماس  برای نرم افزار ارتباط با مشتری ارسال می نماید و crm یا از این اطلاعات جهت نمایش به کاربر و یا ثبت در سوابق مشتری استفاده می نماید.

مزایای ارتباط voip با نرم افزار ارتباط با مشتری

یکی از مهمترین مزایای این روش یکپارچگی کامل سیستم می باشد به نحوی که ارتباط ین دو نرم افزار از طریق کارت یا واسط های سخت افزاری صورت نمی پذیرد.

به دلیل حذف کارت های دایلوژیک هزینه های جانبی برای ارتباط کاهش می یابد و از طرفی امکان دریافت اطلاعات مربوط به تماس ورودی در لحظه تماس نمایش pop up برای کاربر جهت مشاهده اطلاعات تماس گیرنده قبل از پاسخگویی را فراهم می کند.

تماس با ما 

درباره ما

0 پاسخ ها

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *